אופטימלוס, optimalus - אודות
 

מנהל כללי ובעלים:
ד"ר כהן יוסף.

תארים:
תואר ראשון :משפטים
תואר שני: ניהול עסקים, שיווק, ניהול השיווק.
תואר שלישי: Ed.D

הכשרות מקצועיות: פסיכולוגיה, פסיכולוגיה ארגונית

אימון קוגנטיבי לתהליכי שיווק / השפעות קוגנטיביות על צרכנים.
פסיכולוגיה ארגונית / פסיכולוגיה צרכנית.
ע"מ : 028068856 (השפעה שיווקית)





















 

 


















בתקופה מיוחדת זו עסקים מוצאים עצמם נאבקים יותר ויותר מול חברות המציעות שירותים דומים, מצב זה הנו ייחודי לתקופה
ומחייב את הארגון להעביר את מתודת השיווק לחזית.
השיווק מחייב את הארגון להיות במקום של אי-וודאות לעיתים וכן ניסוי וטעייה.
מצב זה קשה לרוב מנהלי הארגונים מאחר והם מחפשים את הביטחון בפעילות שלהם הן מבחינת ההוצאה והן מבחינת התוצאה.
מחקרים רבים מתחום הפסיכולוגיה, מדעי החברה, התנהגות צרכנית ועוד מאפשרים לנו להוריד את הסיכון הקיים בפעילות מסוג השיווק.


אנו מתמחים בפיתוח אסטרטגיות שיווקיות ייחודיות, פתרון בעיות בתחום השיווק ותרבות ארגונית, טקטיקות שיווקיות ותהליכי מיתוג 
לארגונים ומציעה ללקוחותיה פיתוח מלא הכולל יישום אופרטיבי  בצד הארגוני.

החברה מציעה פתרונות בתחומים הבאים:
-          נושא השיווק
-          פתוח תרבות ארגונית תומכת יעדים
-          פתירת בעיות עסקיות

           

הייחוד שלנו:

אנו מאפשרים לארגונך(עסק קטן כגדול) לפתח ידע שיווקי ואו ארגוני יישומי אשר יאפשר התכנות מקסימלית עבור המרת יעדי הארגון לאורך זמן.

אין אנו מאמינים בפעולה חד פעמית, מוצלחת ככל שתהא, אלא בפעילות מתמשכת של הארגון לפי מטווה ייחודי ומאפשר.
בפעילות המחקר שלנו אנו משלבים כלים מדעים, על מנת להגיע למצב של ניהול סיכונים יעיל עבור פעילות עתידית.

ייעוץ שיווקי

החברה הוקמה בשנת 2002  
החברה מספקת שירותים ,כלים ומוצרים בעלות סבירה והשפעה מוכחת ומאגדת אותם ליצירת השפעה שיווקית ארוכת טווח. 
מערכת השיווק של לקוחותינו עוברת מסלול מחקר פנים מדוקדק המספק מידע מפורט על יתרונותיו וחסרונותיו של העסק ומשמש כנקודת מוצא לשיפור ע"י כלים ומוצרים
אשר מותאמים למטרות ולתקציב העסק. 
מטרת החברה היא למקסם את הפוטנציאל הגלום בלקוחותיו ע"י מיתוג ,חיזוק וחידוד מסרים ,פתיחת ערוצי שיווק חדשים ואפקטיביים ופתירת בעיות שיווק.

 
ההבדל בין חברת ייעוץ לבין חברת פרסום טמון במודל הרווח, חברות פרסום מתקיימות על האחוזים מתקציב הפרסום של הלקוח אשר עובר דרכן , מטרתן ל"נפח" את תקציב השיווק והפרסום של הלקוח ללא קשר לצרכיו ,שיווק נכון ואיכותי (להבדיל מפרסום) אינו חייב לעלות כסף רב , שיווק נכון אמור לצמצם עלויות פרסום תוך השגת תגובה מקסימאלית .

חברתנו שמה לה למטרה לקדם ולגדול עם לקוחותיה ולספק להם שירותים איכותיים שהיו שמורים עד עתה רק ל"גדולים".

ייעוץ:
החברה פיתחה שיטות ייחודיות  ליעוץ שיווק ,פתוח עסקי וארגוני לעסקים בינוניים וקטנים המבוסס על מחקרים מדעיים שבוצעו ע"י מיטב החוקרים בעולם. 
שיטה זו מיועדת ומותאמת לעסקים בינוניים וקטנים ויוצרת פיתרון כוללני אשר יהווה יתרון לאורך זמן, הפיתרון הינו ייחודי עבור כל לקוח וכולל משתנים שונים אשר מעצבים אותו בדרך ייחודית.
החברה מספקת שירותים ,כלים ומוצרים בעלות סבירה והשפעה מוכחת ומאגדת אותם ליצירת השפעה ארוכת טווח.

הארגון של לקוחותינו עובר מסלול מחקר פנים מדוקדק המספק מידע מפורט
על יתרונותיו וחסרונותיו של העסק ומשמש כנקודת מוצא לשיפור ע"י כלים ומוצרים אשר
מותאמים למטרות ולתקציב העסק.

משמעות המיתוג:
ללא תהליך מיתוג הארגון יאלץ ליצור גירויים דרך מחירים אשר יובילו למלחמת מחירים עם ארגונים מקבילים ,
תהליך אשר סופו שחיקת רווחים גדולה ומנצח אחד – המחיר הזול ביותר!
במלחמה כזו אין מנצחים!

מיתוג הינו תהליך אשר מאפשר תוספת פרמיה למוצר ויצירת יתרון תחרותי לאורך זמן רב יותר.

איזה יתרונות נוספים יש למיתוג?
מהם מאפייני מותג מצליח?
מהי עלות בניית מותג?
כיצד לחזק מותג קיים ?
נשמח להשיב ולפרט על שאלות אלו ונוספות.


אנו מתמחים בגיוס כספים למטרות הבאות:
1. פתוח מערך שיווקי – גיוס כספים עבור פעילות שיווקית לקידום
    הארגון ומטרת פתוח העסק.
2. פתוח עסקי – גיוס כספים עבור פתוח חלקים עסקים חדשים עבור הארגון
3. השקעה בפרסום עבור הארגון - פתוח מערך הפרסום בארגון
4. פתוח מערך המכירות- מימון עבור מאנשי מכירות.
5. גיוס למימוש תכנית עסקית



קוד אתי:
קוד אתי
אנו מתחייבים על שירות ברמה גבוהה, ידע מקצועי נרחב נרכש ומותאם כל הזמן למען הצלחת לקוחותינו.
אין אנו משיאים עצות גנריות ובכלל איננו מוכנים להשיא עצות ללא בדיקות מקיפות ונתמכות שיטות מחקר מדעיות.
אנו מתחייבים לשקיפות מול הלקוח, סודיות מלאה, ומוכנות להשקעה.
אנו מתחייבים למחירים הוגנים ותוצאות מקצועיות בלבד.

בין לקוחות החברה מותגים רבים:


 
 
ד"ר כהן יוסי
טרלידור
HP
מטלפרס
פינת השלושה
קנדה ישראל
טוטו ישראל
טיפ טופ צמיגים
נגיסה