אופטימלוס, optimalus - ייעוץ ארגוני
ייעוץ ארגוני

תקציר:
תרבות ארגונית הינה מסגרת קוגניטיבית המכילה עמדות, ערכים, ונורמות התנהגותיות אשר כל חברי הארגון שותפים לה ואשר שולטת באינטראקציות בין חברי הארגון, הלקוחות, הספקים, ואנשים אחרים מחוץ לארגון. ברגע שערכים עמדות ונורמות אלו נקבעו הם נוטים להיות יחסית יציבים וקבועים לאורך זמן, ערכים אלו משפיעים הן על הדרך שבה אנו מנהלים את השיווק והן על התוצאות הכספיות של הארגון.
על ידי התערבות ארגונית נוכל לשנות ולחדד את ה"דרך" וליצור תרבות התומכת ומכוילת מול היעדים העסקיים של הארגון.


תוצרים:
סדר ארגוני, יעדים ומשימות ברורות, תקנים של פיקוח ובקרה, תקשורת יעילה ומעצימה בין אנשי הארגון, התנהלות יעלה מול משימות וכן ניהול זמן יעיל, העצמה אישית לעובדים, העצמת מנהלים, יצירת מטרות ברורות ויעילות עבור הארגון.


         

לשיחה עם מומחה,
אנא צור קשר