אופטימלוס, optimalus - ייעוץ
ייעוץ          
 
למי מתאים ייעוץ ?
ייעוץ שיווקי ואו ארגוני מתאים לכול בעל עסק, מנהל בארגון, יזם.
ייעוץ מאפשר בדיקת עומק אובייקטיבית לעסקים ותיקים וחדשים. תוך זמן קצר תדעו כיצד עליכם לפעול על מנת למקסם את יכולת העסק שלכם מבלי להיכנס להשקעות גבוהות נקודתיות.

ייעוץ מורכב מאיבחון  + המלצות בהתאמה לאבחון שנעשה.
מחשבה הגיונית המונעת משכל ישר או אינטואיציה, איננה מתאימה למציאות העסקית
הקיימת בימינו! -נסו לשחזר פעולות עבר מבוססות הגיון אשר ביצעתם...האם הם צלחו? 

לאחר הייעוץ השיווקי תוכלו לענות על השאלות הבאות:
מהי האסטרטגיה השיווקית שלי?
למה שהלקוחות יבחרו לרכוש אצלי ולא אצל המתחרה?
באילו כלים להשתמש על מנת לשפר את פעילות עסקי?
האם להוזיל מחיר על מנת למכור?
האם המודעה שלי טובה?
האם להגדיל את קשת המוצרים / שירותים שלי? איך? 
אלו שינויים לבצע כדי לפנות יותר זמן?  
איך לחסוך בעלויות מבלי לפגוע בלקוח?  
 איפה כדאי לפרסם? מה כדאי לפרסם? 
איך אוכל להבטיח מקסימום תוצאות בפעילות הקיימת שלי כיום? 
האם שווה לי להמשיך עם העסק שלי? 
מה כדאי לעשות באינטרנט?
מהו שיווק באינטרנט?
איך לבנות תקציב שיווקי?
האם איש המכירות שלי יעיל? האם שווה לי להחזיק אותו?

לאחר הייעוץ הארגוני תוכלו לענות על השאלות הבאות:
כיצד אוכל לתת לעובדי להפיק יותר עבור הארגון ותפקידם
​כיצד אוכל לנהל תקשורת יעילה בארגוני
כיצד אוכל לעסוק בכיול ובקרה אשר יעזרו לי לקדם את עסקי
כיצד אוכל לשפר את ההון האנושי בארגוני |(מנהלים, עובדים, אנשי מכירות וכיו"ב)
​מהו המבנה הנכון לקיום הפעילות בארגוני


תשובות לכל שאלות אלו ולעוד רבות חשובות תקבלו בסוף תהליך הייעוץ שלנו.
 
אנו מבססים את היעוץ שלנו לפי נתונים שיאספו מהארגון שלך, אין אנו נוהגים למחזר פתרונות אל מול לקוחותינו.  
לפני נתינת עצות והמלצות לפעולה, אנו נשב יחדיו אל מול הנתונים ונדון באבחון אשר נעשה.
איבחון שיווקי וייעוץ שיווקי וארגוני יחסוך לכם זמן ומשאבים רבים!
ייעוץ שיווקי
יישום השיווק:

בעבר הלא רחוק וגם כיום חברות רבות ,ביניהם גם חברות גדולות מאוד, נהגו לפעול לפי שיטת המצליח:(ירייה באפלה),
בהתאם לשיטה זו הופנתה פעמים רבות אצבע מאשימה כנגד המוצרים, זמנים וגורמים רבים אחרים.
אינספור פעמים היינו עדים לחברה שהצליחה מאוד בתחילת הדרך וזמן קצר בהמשך הדרך נעלמה החברה כליל.

אנו מאמינים כי ישנם חוקים לשיווק.
השיווק חייב להיות תכליתי וממוקד.

לכן, אין אנו טקסים עצות עבור לקוחותינו אלא מיישמים, לפי התאמה, מודלים מוכחים , מבוססי מחקרים עולמים.
 הארגון מאמץ רק שיטות "עובדות" , אם השיטה לא עומדת בחסמי כניסה של החברה אנו לא נאמץ אותה.
כול פעולה שיווקית אותה אנו מציעים נבדקה ונמדדה פעמים רבות ויש לה צפי החזר השקעה שאנו מרוצים ממנו.
הטכנולוגיה אותה אנו מיישמים נתמכת במערכות אמינות שפותחו במיוחד עבורנו על ידי חברות מובילות.