אופטימלוס, optimalus - מודל החוויה
 
כללי:
מודל ה CEM ,ניהול חווית המשתמש, אשר פותח על ידי פרופסור ברנדט שמיט(2003), מתייחס לניהול כל החווית הלקוח בצורה אסטרטגית מול מוצר או שירות.
המודל מוכח ומייצר תועלות רבות עבור ארגונים, כולל תמורות פיננסיות טובות מהקיים.

במאמר שהתפרסם במגזין פירסום טענו החוקרים פיין וגילמור(2004) כי חווית השיווק צריכה להחליף את הפרסום.
החוקרים מסבירים כי חווית השיווק הינה מקום פיסי או וירטואלי שיש לו משיכה ברמה
כזו כי הקונים חייבים להתייחס אליו ועבור כך לשלם פרמיית מחיר גבוהה יותר.

למי מתאים המודל:
​המודל מתאים לכל ארגון, מכל תחום (ישנם תחומים אשר לא יתאימו למודל), אשר
מעוניין ​להגדיל את חווית הלקוח ועבור כך לאפשר לקיחת תשלום גבוה יותר עבור מוצר ואו שירות.

​תהליך מול הלקוח:
התהליך כולל 5 שלבים מול הלקוח.
התוצרים יועברו ללקוח בע"פ וכן בכתב.
משך התהליך בד"כ עד חודש ימים.
מעוניין במידע נוסף עבור המודל ואו פרטים נוספים?
​אנא צור קשר ונשמח לעזור לך